2013р. Конкурс "БІЗНЕСМЕН ЗА З ХВИЛИНИ"

2013р. Конкурс
15.08.2013

 za podderski

 organ

 organizatoru

Панадій

 Запрошуємо Вас 5 грудня 2013 року взяти участь у цікавому заході для області - щорічному Регіональному турі «Бізнесмен за три хвилини» Всеукраїнського конкурсу бізнес-планів підприємницької діяльності серед молоді.

Мета конкурсу: залучення  молоді  до підприємницької діяльності шляхом підтримки її бізнесових ініціатив; створення майданчику для майбутніх інвесторів та реалізації бізнес-ідей; налагодження контактів у бізнес – середовищі регіону.

Формат: За 3 хвилини автор бізнес-ідеї презентує власний бізнес-проект групі інвесторів. Група інвесторів приймає рішення щодо його фінансування.

 inform_p_1

 inform_2

Аудиторія: молодь, керівники підприємств, приватні підприємці.

Інвестор отримає:

  1. - багато позитиву;
  2. - проект для фінансування;
  3. - працівника;
  4. - бізнес-ідеї.

Спонсор отримає:

Іміджеву  рекламу від спонсорства цікавої події.

Автор бізнес-ідеї отримає:

  1. -         можливість фінансування проекту;
  2. -         запрошення на роботу до інвестора;
  3. -         поради щодо доопрацювання проекту;
  4. -         включення до бази бізнес-ідей.

spons

 restoran

Детальніше про ОРГАНІЗАТОРІВ та ПАРТНЕРІВ читати ТУТ!

Дякуємо нашим МОЛОДИМ ПАРТНЕРАМ громадській організації:

kvest

Для авторів бізнес-ідей:

Важливо! У Конкурсі беруть участь громадяни України віком від 14 до 35 років.

Законодавча база: Наказ № 1031/45 від 05.04.2007 Мінсім'ямолодьспорт України, Держкомпідприємництво "Про затвердження Положення про Всеукраїнський конкурс бізнес-планів підприємницької діяльності серед молоді"

Для участі в Конкурсі претенденти подають:

заяву, оформлену за встановленим зразком - скачати тут! 
бізнес-план, презентація в PowerPoint

Бізнес-план має містити:
дані про автора, опис  ідеї, мета і завдання проекту; актуальність продукту чи/та послуги, позиціонування товару чи послуги на ринку, його відмінні риси, сума інвестицій на реалізацію даного проекту, та статті витрат, забезпечення конкурентоспроможності продукції та послуг, ціноутворення, рекламний бюджет, ін.

Бізнес-план повинен
 бути викладений державною мовою та оформлений таким чином:

- має містити резюме бізнес-плану обсягом до трьох сторінок друкованого тексту формату А4;

- мати обсяг до 50 сторінок друкованого тексту формату А4 (текстовий редактор - MS Word 98-2003, шрифт основного тексту - Times New Roman, розмір шрифту (кегель) - 14, відстань між рядками - полуторний, поля тексту: зверху - 2 см; знизу - 2 см; ліворуч - 3,5 см; праворуч - 1,5 см).

Інформація про конкурс у 2012 році

zayava

Бажаєте долучитись до проекту телефонуйте - 69-12-74, 69-23-16, 067-23-23-514.

Прийом заяв та бізнеc-планів буде здійснюватись до 25 листопада 2013р., за адресою: Комунальне піlприємство "Вінницький обласний молодіжний центр праці" м. Вінниця, вул. П. Осипенко. оф.209. 
В паперовому, або в електронному вигляді за e-mail: mcp.vin@gmail.com, з темою листа: "Учасник конкурсу "Бізнесмен за 3 хвилини" (ПІБ учасника)

_______________________________________________________________________________

Можете використовувати рекомендовані матеріали для розробки бізнес-планів за власним бажанням(розроблено організаторами Всеукраїнського конкурсу бізнес-планів підприємницької діяльності серед молоді у 2012р.):

Правові основи підприємницької діяльності

Єдиний соціальний внесок

Фінансовий план бізнес-плану

Рекомендації по презентації

При складанні бізнес плану рекомендується використовувати такі таблиці:

 

Телефон для довідок: 69-12-74.

Увага! Бізнес-плани переможців Регіонального туру Всеукраїнського конкурсу бізнес-планів підприємницької діяльності серед молоді братимуть участь у Всеукраїнського конкурсу бізнес-планів підприємницької діяльності серед молоді у м. Києві, за умовою якщо бізнес-план буде містити:  дані про автора, мету і завдання проекту, опис продукту чи/та послуги, позиціонування товару на ринку, його відмінні риси, належну кваліфікацію майбутнього персоналу; опис обладнання, відомості про джерела постачання сировини, матеріалів, а також гарантії їх стабільності, залучення субпідрядних організацій, план маркетингу, забезпечення конкурентоспроможності продукції та послуг, механізм ціноутворення, методи стимулювання продажу, рекламний бюджет, кадрову політику та ін. 

 

 

Вінницька обласна рада

Вінницька обласна рада
Вінницький молодіжний інформаційний центр © 2012-2014